Skötselavtal
Ni använder redan Husqvarna Automower® för att klippa gräset på företaget men vill ha hjälp med skötsel och service av robotklipparen. Låt Robo10 göra jobbet.

Skötselavtalet tecknas för en valfri period. Normalt 12-36 månader. Driftbevakning, årlig vinterservice med hämta/lämna samt förvaring och fri support ingår alltid. Du kan själv lägga till driftbevakning med åtgärd samt knivbyte i säsong om du önskar. Allt för att avtalet skall passa dina behov
- Vår support är öppen alla dagar i veckan med beredskap att hjälpa till på plats inom 2-3 arbetsdagar
- Fast månadsavgift som debiteras varje kvartal i förskott
- Er robotgräsklippare underhålls med minsta möjliga miljöpåverkan i ett cirkulärt system med effektivare resursutnyttjande av produkter och resurser

Robo10 tar hand om skötseln inklusive förebyggande underhåll under hela avtalsperioden. Kostnader för reparationer tillkommer och debiteras vid varje tillfälle enligt gällande prislista.
Skötselavtalet förutsätter att robotgräsklipparen är installerad professionellt med utbildad personal med material som rekommenderas av robotklippartillverkare.
Kund ansvarar för att godkänd elanslutning för robotklipparen är tillgänglig och fungerar tillfredställande
Robotgräsklippare och dess laddstation med eventuell tilläggsutrustning är kundens egendom och ansvar. Eventuella skador som uppstår pga oaktsamhet i samband med utövande av Robo10:s servicetjänster omfattas av Robo10 ansvarsförsäkring

För närvarande så kan du bara teckna skötselavtal för Husqvarnas modeller med Automower Connect
Skötselavtalet förutsätter att installationen är utförd professionellt av utbildad personal med rekommenderat material av tillverkaren
Skötselavtalet omfattar ej knivbyte och rengöring under säsong. Du kan välja Driftbevakning med åtgärd så ingår knivbyte med rengöring under säsong
Robo10 hämtar robotklipparen med laddstation och säkrar slingkablarna när säsongen är slut, normalt oktober-november. Vi servar, uppdaterar och rengör robotklipparen samt vinterförvarar med underhållsladdning. När säsongen startar igen så kommer vi ut och startar upp robotklipparen igen. Vi felsöker på plats om något fel har uppstått under vintern.
Robo10 beräknar en månadsavgift som avtalet baseras på. Avgiften baseras bl.a.på hur många robotklippare som ingår. Vinterservice med förvaring, hämta/lämna vid varje säsong, tillgång till support samt beredskap för eventuella reparationer på plats. Månadsavgiften debiteras kvartalsvis i förskott. Avgiften är helt avdragsgill.
Robo10 ansluter robotgräsklipparen online och bevakar kontinuerligt driften. Vid en driftstörning så uppdateras driftstatus och Robo10 kan analysera trolig orsak till problemet och vi kontaktar dig för support. Om du har valt Driftbevakning med åtgärd så åker Robo10 ut och åtgärdar problemet
Mitt valda paket
"Skötselavtal "
fr 395 :- /månad